Long time since the last one... :)

Brukar du komma i tid: Nix. Gärna 30 minuter innan "I tid"...
Vad hade du i din mun senast: Coca cola
När mår du bra: Oftast.
När blev du fotad senast: Ingen aning. Förra klassfesten kanske.
Hur känner du dig nu: Alldeles matt.
Kan du laga mat: Allt är relativt. Jag kan laga mat... Sen om det smakar bra är en helt annan sak.
Vad pluggar du: Till Hälsoterapeut. Arbetslös från och med 29 april 2009. Så anställ mig ^^ I'm good!
Vad tycker du om fötter: Jag har inget emot fötter. Men om någon rör mina blir det blåtira.
Är du smart: Fråga Susanne hur det gick när jag skulle öppna sopkorgen på Subway...
Vad har du på dig: Vanliga kläder. Lyckades faktiskt ta mig ur pyjamasen idag också. Det trodde jag inte...
Är du aktiv i skolan: Jag går dit... Men mycket mer är det inte :) Om det inte är något praktiskt så klart.
Vad saknar du: Minusgrader. Jävla Karlstad.
När och varför grät du senast: Det var inte så längesen. Men orsaken tycker jag vi hoppar.
Var det pinsamt att svara på det: Nej? Jag gråter mest hela tiden.
Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag. Älsk, Jessica, pizza, godis, te, Idol och Fast & The Furious.
Din favoritdryck på morgonen: Te.
Vad ska du göra i sommar: Ja det beror alldeles på det.
Är du nöjd med ditt liv: Jo det finns väl de som har det värre skulle jag tro.
Vad vill du jobba som:  Jag vill jobba med människor. Helst inom spa/massage. Inom den närmsta framtiden i alla fall.
Har du tråkigt just nu: Njä... Jag kommer ha tråkigt sen när jag ska vika tvätten...
Vad gör livet värt att leva: Nära och kära. Och choklad.
Vad i livet ångrar du: Att jag alltid kommer på att fyndiga passande saker att säga typ två år senare.
Är du musikalisk: Jag kan trycka på Play. Räknas det?
Vad lyssnar du på för musik: Allt. Så länge man hör vad de sjunger.
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Lantis
Är du bortskämd: Ja det är jag.
Är du trött: Konstant nu för tiden.
Vad gör du imorgon: Jag borde plugga, städa, diska, plugga mera... Men jag ska på dop. Och sen kommer jag nog fastna i soffan. Såå... Ja :)

Din första
Operation: Opererade ut en tand som satt i gommen. Smärtsamt, men en väldans bra diet :)
Första piercingen: Öron
Första bästa vän: Erika heter hon.
Första priset: Ehh.... Jo! Vi vann ju en tårttävling på gymnasiet! 1a utseende och 2a i smak. Hahaaa :) Jag kanske hittar en bild någon gång. Snygg var den i alla fall. Värd att visa upp. Lag Thårtläss. Mmm... :)
Första sporten du började på: Ridning tror jag.
Första husdjuret: Har alltid haft hundar och kaniner.
Första semestern: Oj... Till Uddevalla. Exotiskt va? Traumatiskt var det vill jag lova. Blev klippt i örat, min spjälsäng trillade isär... Ja. Så blev jag ju som jag blev också.
Första konserten: Lär väl vara någon Luciafest i Älvdalen.
Första kärleken: Riktiga eller första typ dagis? Johan får jag väl säga då.

Favoriter:
Filmer:  Komedier och tecknat. Eller psykoligiska thrillers.
Tvprogram: Inredningsprogram och polisserier. Och Top Model.
Musik: Har inga favoriter direkt. Larz Kristerz?
Drink: Helenas hallon. Men den existerar nog bara hemma. Och knappt det längre. Men god var den.
Kroppsdel (på kille): Händerna.
Sport: Ridning att utöva (på häst), hockey att titta på.
Plagg: Mysbyxor
Skola: Ja inte är det Broby Grafiska i alla fall.
Bok: Deckare och chiclitt just nu (Alltid?)

Just nu:
Äter du: Luft.
Dricker du: Luft
Ska du: Vika tvätt
Lyssnar du på: Älsks kärnkraftverk till dator
Väntar du : Tomten
Tittar du på: Datorn. Eller fredagens frukost som ligger kvar här bredvid.

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Läppar
Kramar eller kyssar: Kramar
Kortare eller längre: Längre! En kille under 158 skulle fan var jävligt avtändande.
Snygg mage eller snygga armar: Snygg helhet
Busig eller lydig: Busig. Lydig... My god. Vad är detta? Vill man dejta en hund eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0