Kramelikram.

Precis hemkommen från kyrkan. Nej, ni läste inte fel. Jag har varit på dop. Det var helt okey. Lite sektkänsla i en del bitar, men så länge det är fritt så får folk gärna göra vad de vill för min del. Fick ju gratis fika så jag är nöjd :) Dessutom slapp jag ju pluggandet en stund till :) Tror att presenten blev bra också. Puh! Jag suger på sånt där. Tur att Jessica var med ^^

Mycket kramar denna helgen. Mysigt och välbehövligt. Mitt rosa fluff är på väg tillbaka. För att stanna hoppas jag. Det är så omysigt med ett ofluffigt liv. Nog med ludd...

Åter till kosten.

Jag hatar att plugga. Amen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Kramar och rosa fluff är bra :) Hoppas att du får mycket mer sånt <3

2008-12-07 @ 22:39:06
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0