Jullov!

Äntligen jullov! Jag ska göra noll och ingenting i 19 dagar. Bannemig :) Sen ska jag börja fiska efter lite jobb tror jag :) Lite extrajobb i alla fall. Då skulle ju en bil underlätta. Älsk få¨r väl köpa en som jag får låna ibland :)

Kändes som en totalt meningslös dag idag. Fick tillbaka hemtentorna idag, (Jag hade frågetecken överallt i min, men vfick VG ändå. Som sagt... Gymnasienivå... Men jag klagar inte.) sen vet jag inte om vi gjorde något mer. Fort fort fort hem till stan och fika på T! Mumsigt :) Och nu när alla är samlade i krokarna så kan vi faktiskt umgås trots praktiken. Thank god :) Får ju lätt separationsånfgest annars.

Imorgon ska jag faktiskt städa. Och nej... Jag städar inte varje dag. Det är bara det att det brukar vara mycket snack och lite verkstad på städfronten. Men nu mår jag fan dåligt. Så imorgon får det blir lite mer verkstad :) Sen blir det nog mintkyssar och massage efter det. Massage blir det i alla fall. Ohhh ska bli så skönt! Det var hundra år sen :)

Måste köpa julklappar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan vi inte göra mintkyssar tillsammans framåt eftermiddag/kvällen? jag väntade med dem för vi pratade om att göra det ihop :)

2008-12-17 @ 21:16:26
Postat av: Peter

Härmed anser jag att jullov är överskattat och är därför inställt med omedelbums verkan ^^

2008-12-18 @ 01:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0