Hon som inte har några pengar fortsätter att shoppa...

Shoppa shoppa shoppa... Men det blev i alla fall bara två julstjärnor. Sånna som hänger i fönstret alltså. Dags att köpa sånna nu när det ska plockas bort om två veckor... Dessutom måste jag ju köpa sladd och lampa, så de lär väl inte komma upp förrän nästa år någon gång. Så min jul får väl hålla på till påsk då, så det hinner sitta uppe ett tag :)

Pluggade på stadsbib idag också. Effektivt värre. Konstaterade att om kosten hade varit så himla lärorik så hade vi ju gått på den. Men eftersom inte ens mitt lilla samvete protesterade så förstår ni hur ogivande det är. Jag pallrar mig dit även om jag har 40 graders feber annars om det krävs. Men idag... Nej. Så jävla värdelöst. En hög med instuderingsfrågor, scanna texten i boken, gå hem. Ohhh. Så givande så jag blir alldeles till mig... Eller inte.

Jag vill baka! Och så måste jag handla. Men orkar inte. Glömde att jag skulle handla när jag var på stan. Och man kan väl inte ha chokladpudding som matlåda imorgon? Speciellt inte när man har kost med GI-freaket. Nja... Får klura på den. Finns ju pyttipanna i frysen. Men bläh! Åt btw mitt livs godaste kebabtallrik på Amigo idag. Och vilken portion. My god :)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag brukar alltid vara ute i sista sekund ;P haha :D Iaf köpt några julklappar idag :)

2008-12-08 @ 16:27:47
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0