Åhh, vilket påhitt!

Jag blir så förbannad! :) Ikväll nollställs alla röster i Dansbandskampen inför sista låten. Har ni någon aning om hur min telefonräkning kommer att se ut nästa månad? Jag tror mig se ett fyrsiffrigt belopp... :) Det är verkligen inte snällt att göra så tycker jag. Men men. Det är ju bada Dansbandskampen-final en gång om året, thank god. Så det är ju bara att hänga i och rösta :)



Jag och Suss bakade ju igår igen.
Finfint blev det :) För det var väl ingen som trodde något annat? Blev polkagrisknäck och lakritsfudge med choklad och havssalt. Mumsfillibabba :) Gick faktiskt utan några större svårigheter. Det var ju i så fall det här med att koka något till en viss temperatur... Men vi smälte inget i alla fall :)

  



Bild 1 och 2 är Lakritsfudgen. Den är garanterat godare än vad den ser ut att vara :)
Nedanför ser ni den tjusiga polkagrisknäcken :) Supermumsig.


Kommentarer
Postat av: lys

tur att man inte blir sugen...........

2008-12-20 @ 14:14:28
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: Peter

Haha...du kommer bli überfattig ikväll men frågan är ju vad du ska kasta pengar i sjön på när eländet är över? Men helt rätt är det ju att nollställa allt så att dina favoriter har mindre chans att vinna ^^

2008-12-20 @ 16:07:04
Postat av: Elin

mysigt att baka :D

2008-12-22 @ 13:04:03
URL: http://ellee.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0