Wiihoo :)

Jag vann! Jag vann! Jag fick snyggtrosorna :)




Annars var det en sjukt trevlig kväll på parken i Älvdalen igår.
Ja just det... Trevligt. I Älvdalen. Knappt så jag tror det själv.
Jag och syster värmde upp med Sven-Ingvars innan öltältet.
Sen släpade jag med mig folk ut för att kolla på Mimikey istället :) Inte så populärt.
Slutade med att jag stod där ensam, med en orsing som ville ha fem-i-två-ragg.
Han tyckte vi skulle gå till dansbanan istället.
URSÄKTA?!
Vad är väl dansband mot Snygg-Hjalle? Nähää du.


Suss, medialärare som hon är har fått mig att börja köpa skivor.
Jag köpote en av Mimikry, trots att jag redan har den på datorn.
Ädelt, jävligt ädelt.
Nu äger jag 20:- tills på fredag :)
Vad gör man inte?


Kommentarer
Postat av: Suss

grattis till snusktrosorna! har jag påverkat dig så illa? jag trodde du beställde säkert-skivan helt utan påverkan ;)

2008-08-10 @ 19:54:39
Postat av: Anna

Vad roligt att du vann! Grattis :D

2008-08-10 @ 20:51:12
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0