Uäck.

Kostkursen kanske kommer väldigt lämpligt för min del. Jag vill aldrig mer se fett och socker just nu. Jag vet att det är övergående... Men just nu. Bläää. Ge mig en gurka att gnaga på så blir jag glad :) Åt precis en pizza, och nu mår jag illa igen. Alltså beror nog det här Marie-syndromet på lite för dålig kost under... Ja... Si så där hela sommaren. Godis godis godis. McD McD McD.

Väntar på att Susanne ska höra av sig på msn så jag får spela lite kort :) Ibland umgås jag med människor, vet ni. Jag sitter inte bara här och lägger patiens. Jag har dessutom nästan skrivit klart om GP. Eller jag har nog gjort det. Frågan är bara om överheten godkänner det? Lär väl inte göra det förstår jag.

Anna var sjukt snygg i helgen btw. Och mig försökte hon få på en sjukt ful sekreterarutstyrsel. My god. Jag anar en viss taktik här. Snyggingen med den tokfula kompisen :) Så är'e. Jag har kommit på det... Lite sent. Och förresten i onödan. För jag var ju hemma och grät på bion istället :)

Äsch. Jag bara svammlar. Som alltid. Jag är lite nervös. Varför? För att jag ska läsa kost imorgon? :) Jag kanske borde lämna en kostdagbok för senaste veckan till henne. Choklad choklad choklad choklad. Lakrits lakrits lakrits.

Kommentarer
Postat av: Anna

Men Marie, nu förolämpar du min stilkänsla ju! Du var skitsnygg, och sexig i kläderna! Men tack för snyggkomplimangen i alla fall! :)

2008-08-26 @ 21:28:28
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: lys

tjoho..du är utsedd av fem bästa bloggarna, enligt Ida, sett det ?

2008-08-26 @ 23:10:24
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0