Telefonförsäljare är inte mina polare.

På antingen GratisBio eller GratisGodis har jag gjort en massa undersökningar för att få poäng. My god! För jämnan ringer det någon som ska sälja något för endast 69:- just till mig. Igår var det i alla fall en drygjävel som sålde National Geographic som ringde. Hujeda mig. Stackars hans flickvän.

- Marie
- Heeej, det är Ludde.
- Ehh... Jaha?
- Du har gjort en undersökning och sagt att du gillar djur och natur. Så nu vill jag skicka två gratisnummer av National Geographic och ett knivset till dig för bara 69:- Det låter väl bra?
- Nej tack. Det är bra ändå.
- Va! Nappar du inte på det?
- Nej tack. Det är bra ändå.
- Men du, Marie. Vet du... Brukar du duscha?
- Öhh.... Ja?
- Haha. Då kan du få en duschkräm istället. Den luktar jättegott och killarna kommer jaga dig.
- Nej tack. Jag har redan en. Det räcker.
- Jag har också redan en flickvän, men jag skulle inte direkt gråta om andra tjejer jagade mig.
- Nej tack. Jag vill inte ha.
- Nähä... Men vad gör du och din pojkvän på söndagarna då? Plockar ni svamp kanske? I så fall kan du få en fin svampkorg istället.
- Ehh... Nej, det gör vi verkligen inte.
- Nähä. Vad gör ni då?
- Olika. Typ... Jobbar.
- Va. Jobbar ni bara hela tiden. Vilket tråkigt förhållande ni verkar ha.
- Ja, kanske det...
- Ha en bra dag.


Åhhh drygjävel. Lämna mig ifred. Det var nog det mest envetna jag har varit med om. Leave me alone! Nästa gång ska jag lämna någon annans nummer i de där jävla undersökningarna.

Kommentarer
Postat av: Suss

Hahaha. vilken underhållande försäljare :)

2008-08-13 @ 21:22:46
Postat av: Sofia

Haha han var ju rolig =)

2008-08-13 @ 21:52:54
URL: http://liandri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0