Skinande rent.

Om man inte tittar så himla noga så är lägenheten snart sknande ren. Jag har insett att en svart duk med impregnerat tyg är precis liksa dumt att ha som ett svart bord. Jag ska inreda allting i damm- katthårsfärger. Typ grå-brun. Ska bara torka golvet, men jag orkar inte. Orkar ingenting. Jag vill bara sova och äta godis.

På torsdag åker jag hem i alla fall. Ska på Musik- och motorfestivalen. Klippning blir det också. Hos duktigaste Sanna. Hon är en pärla hon. Som tar sig tid att klippa mig fast jag har glömt att ringa :) Snällt snällt. Slipper jag se ut som en golvmopp i alla fall. Ska bli skönt att klippa bort luggen. Den är måttligt störande nu.

Mmm just det. Suss ska på Liseberg imorgon. Fuskigt tycker jag. Jag vill också. Inte varit där på alldeles för många år. 9 närmare bestämt. Men jag får väl ta och pallra mig dit någon gång. Innan allting hinner braka ihop där. Fast jag köper ju mest Vinst varje gång-lotter i alla fall. Det är det enda jag vinner på :)

Ehh ja... Mc Donalds var det ja.


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: Visst var det, älskar den bloggen :D



Kul att du kommer hem t helgen, då kanske vi ses på fyllan i helgen då..haha ;D

2008-08-04 @ 23:12:34
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Jessica

kom på en sak, om jag också ska åka tåg, SHIT vad med godis det kommer bli! oh no, tjockaste hälsoklassen någonsin :S

2008-08-05 @ 11:08:21
URL: http://jessicastillalive.blogg.se/
Postat av: Suss

ja idag är det liseberg! men först är de mcD på väg in i Gbg, baaara för din skull. Får väl prova den där Janet-godkända ceasarsalladen :)

2008-08-05 @ 11:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0