Precis vad jag behövde.

En veterinärräkning är precis vad jag behöver med 400 kvar på kontot. Yes. Den här gången är det tjocka Märta, som numera inte alls är tjock, som ska till farbror veterinären. Antagligen har hon problem med tänderna. Hon har typ gått ner 200 gram i vikt. Rätt mycket på en sån liten pryl :/ Sitter och väntar på att smådjurssjukhuset ska öppna nu. Hoppas att de har en tid idag, så att hon slipper vänta.



Hade lite ångest först för att jag inte har någon försäkring på chillorna, men... Den skulle ändå inte ha täckt tandproblem :/ De är inte så dumma, försäkringsbolagen. "Jag vet... Vi räknar bort tandproblem från försäkringen. För det är ju rätt vanligt, och då sparar vi skiiitmycket pengar." Mmm... Hoppas det itne blir några 10 000-kronorsförslag detta veterinärbesök.

Åhh... Jag kommer inte hinna få in lönen på kontot innan den är slut. Hej då, Wii.

Kommentarer
Postat av: Kalle

nu tar du tag i det där med MINA och DINA pengar från förr och nu..



jag vill ha någon att byta Wii spel med :P

2008-08-10 @ 01:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0