På bättringsvägen?

Igår kväll mådde jag inte alls bra. Höll på att drunkna i snor, samtidigt som hjärnan försökte ploppa ut genom ögonen. Inte så härligt. Fick ringa räddaren i nöden, Susanne. Som vanligt får hon rädda mig i alla situationer. Typ inget ägg till kladdkakan, eller som nu, piller. Och det är inga glada gubbar på. Pigg blev jag i alla fall. När jag gick och la mig igår var det bara andningen som var problemet. Mår fortfarande hyfsat, men har lite ont i halsen igen. Har i alla fall ringt och sjukanmält mig. Missar hellre jobbet (men inte pengarna. Buhu), än den enda veckan med galna Andreas i gymmet. Risken finns väl att eftersom vi kommer träna röven av oss nästa vecka och inte har tid att duscha innan tåget går, så kommer det att ta om då. Torkat svett är kallt. Väldigt kallt.

Just det Suss.... Jag kommer inte hinna duscha innan vi åker på fredag. Have a nice trip with me :D
Okey... För eran skull ska jag försöka hinna :)

Kommentarer
Postat av: Suss

Vi har AC! det är lugnt. dessutom borde du lärt dig vid det här laget att familjen fis&rap inte är så känsliga över kroppsodörer :)

2008-08-14 @ 11:32:31
Postat av: Wysteriia

Men jag bloggar ju för fullt ;)

2008-08-14 @ 16:50:56
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0