Ny dag. Nya (o)möjligheter.

Igår hade jag bestämt mig för att gå på ett skivstångspass. Men dagen blev ju inte riktigt som jag hade tänkt mig. Därför kände jag mig heller inte så sugen på att flasha mitt rödgråtna ansikte för halva Karlstad. Får väl pallra mig dit idag istället. Inga 10 kilo i axelpress i alla fall. Okey om man gör 12... Men när det blir upp mot en 50 reps så blir det lite kämpigt. Och jag vet fan inte när jag tränade sist. Jo det vet jag. 17 juni i Mariebergsskogen. Anteckna. Viktig info :)

Annars då? Ska sälja en bok på universitetet. Tror jag råkade säga ett sjukt underpris på den, men va tusan. Hon har köpt böcker av mig förut. Vi kan kalla det mängdrabatt :) Dessutom är det "svenska meningar" och den boken har varit jävligt svårsåld. Fattar inte varför. Den som är så bra..?

Mår forfarande illa så fort jag äter något. Konstigt det här. Jag som gillar att äta. Skumt skumt. Kan knappt känna matlukt utan att må illa. Hjärnbrist. Måste vara så.

Nu ska jag ringa Agria och försäkra chinchillorna. Sen ska jag tinga och ragga praktikplats.
Ajöken.



Det här var inte igår... Jag och Anna i Naturbruks cafeteria :)
Bilden snodde jag från Sofia. Please, don't kill me :P

Kommentarer
Postat av: Anna

gah vilken bild!



Roligt annars att du skrev att du hade hjärnbrist och inte järnbrist. mahahah vet man ju hur det är med älvdalingar!

2008-08-29 @ 10:39:01
URL: http://dagensanna.blogg.se/
Postat av: madeleine

jag minns bilden som det vore igår!!

2008-08-29 @ 12:38:22
URL: http://madeleinne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0