Jag lever och andas.

Jag hyperventilerar inte ens längre. Pulsen har återgått till det normala igen efter veckans hårdkörning. En del muskler protesterar fortfarande högljutt när jag rör mig, men jag ser inte stelopererad ut längre i alla fall. Jag klarade instruktörsdelen utan anmärkningar. Jag är stolt må jag säga. Jag var så nervös att jag höll på att gå sönder. Eftersom han inte har ringt in mig för omprov så antar jag att jag klarade den skriftliga delen också. Han fick en whiskey av oss innan vi gjorde det praktiska provet... Så han blev säkert blödig och godkände alla bara för det :P

Annars blir det klassfest ikväll. Jag ska i alla fall med till Libanon och äta... Sen får vi se om jag hänger med ut. Måste ju mata mitt lilla kryp. Den som lever får se. Ska i alla fall duscha nu och sen pallra mig ner till jobbet och lämna ett papper. Man måste tydligen lämna in ett sjukfrånvaropapper och sen friskanmäla sig. Det hade jag helt förträngt. Dessutom var det min sista dag så jag trodde inte att de skulle bry sig. Men jo... Det skickade typ 100 papper på posten. Så kan det gå.

Jag har ett paket att hämta ut också. Undra vad det kan vara? Mitt älskade spel? Eller ännu bättre... 800 gram toblerone? Just det! Igår var sannerligen en dag i chokladens tecken. Först så gick mina kära vänner och handlade godis medan jag, som var i sista gruppen, gjorde praktiska provet. Jag var halvt deprimerad över att jag inte hann följa med innan tåget skulle gå. Men sen när alla godismänniskor kommer tillbaka så har söta Jessica köpt en Geisha till mig! Chokladkaka alltså.. Inte en "glädjeflicka" :) 10 minuter senare får jag ett sms från Lisette som säger att hon har skickat mina Toblerone på posten. Och det slutar inte där. Väl hemma hittar jag 10 röda rosor och en 200 grams chokladkaka på sängen :) Folk vet uppenbarligen hur man ställer sig in hos mig :P

Nähä... Duscha kanske?

Kommentarer
Postat av: Marlene

Oj vilka snälla vänner du har.. Och vad gott med choklad. Sånt borde man ge bort lite oftare.. Eller få! Ja självklart var det den där Whiskeyn som fick Andreas att smälta;P Undra om han dricker den. Roligt var det iaf att de köpt sprit till atleten- och dagen efter att han informerat oss om alkoholens dåliga sidor=D Hoppas du stannar kvar hela kvällen idag. Nu ska vi ha kul! Ses snart!

2008-08-22 @ 17:21:24
Postat av: Anna

jag vill ååååååå ha choklad

2008-08-22 @ 18:10:28
URL: http://dagensanna.blogg.se/
Postat av: lys

haha, jag börjar nästan undra om du behöver mina chokladpaket längre



=)

2008-08-22 @ 21:11:54
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0