*gäsp*

Sova sova säng säng. Sitter och väntar på att Djursjukhuset ska öppna. Jag tycker om att hänga där förstår ni. Mamma hävdade att det är väl trevligt att de känner igen oss när vi kommer. Jag tvivlar dock på att veterinären är en bra plats att vara igenkänd på. "Titta, där är de med alla sjuka djur". Ehh... Nej.

Annars har jag ont i halsen igen. Drygt. Hostar massor också. Värdelöst. Men jag ska i alla fall ut på shopping idag. Hoppas jag inte ser någon från jobbet eftersom jag är sjukanmäld. Jag hade faktiskt inte pallat att jobba. Hjärnan reagerar ännu segare än vanligt tack vare all snor.

Blir en lugn helg tror jag. Micke jobbar, Anna jobbar. Suss har fullt upp. Lisette är på kryssning och köper godis till mig :D Så det blir väl jag och katterna :)

Kommentarer
Postat av: lys

hihi... jag ska skicka mummagodiset i veckan så du blir helt återställd från sjukan =)

2008-08-17 @ 19:10:48
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0