Finns inte allt på internet?

Jag trodde att allting fanns på internet. Men ack vad jag bedrog mig. Letat överallt för att hitta Bondelid-kläder, men tydligen så är jag blind och jävligt usel på att leta. För jag hittar inte. Och jag vill inte ha Tradera-auktioner. Jag vill ha det som finns ute nu. Har förälskat mig i en tröja. Tänkte sitta och dreggla lite, men nej. Det verkar vara för mycket begärt. Why God, oh why!!!!

Om jag faktiskt skulle köpa den skulle det typ vara mitt dyraste plagg ever, så jag kommer med största sannolikhet att inte köpa den. Men dreggla går ju. Det kostar inget. Och jag orkar inte åka ner på stan. Då kanske jag råkar prova, och den kanske råkar sitta perfekt (Även om sannolikheten för det är minimal). Men när något väl sitter perfekt på en dvärg med helt fel kropp för idealet... Ja då måste man köpa. Oavsett pris.

Tur att den inte verkar existera i cyberspace då. Bara att bryta ihop och komma igen. Och förälska sig i något från H&M istället. Men det verkar onekligen svårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0