Bad day.

Igår var jag hos Susanne till sena natten. Bara i ren protest. För att jag hade blivit av med min lediga dag. Inte så mycket sömn innan jag skulle upp imorse alltså. Har varit en riktigt seg dag, med massa huvudvärk. Min huvudvärk tajmas alltid med andras dåliga dagar verkar det som. Störigt. Jävligt störigt. Men nu har jag i alla fall sovit nästan 2 timmar. Vet inte hur smart det var, men det var skönt. Synd bara att jag känner mig som en klubbad säl nu. Orkar inget. Bara helt seg.

Bara två dagar kvar... Sen är jag ledig i 2 heeela dagar. Helt jävla underbart. Jag ska sova sova sova sova. Och förhoppningsvis så ösregnar det så jag kan vara inne med gott samvete, och dessutom städa. Nu är jag inne och gömmer mig för äckeldjuren, men städar gör jag då rakt inte. Ni skulle se hur det ser ut. Fan så man blir äcklad. Blääh.

Nähä... Om man skulle äta lite middag, Ehhh.. Godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0