Utmanad :)

Fick en utmaning av Wysteriia. Och jag är ju aldrig omöjlig :)

15 år sen.. (1993)
1. Började jag 1:a klass
2. Började jag rida
3. Var jag liten och lyckligt ovetande

10 år sen.. (1998)
1. Skulle jag börja högstadiet
2. Var jag kär i Jonas E
3. Började jag läsa tyska

5 år sen.. (2003)
1. Gick jag andra året på Djurvårdslinjen i Rättvik
2. Bodde jag i lägenhet i Mora
3. Gjorde jag några (läs: tre) tappra försök med Ju-jutsu

3 år sen.. (2005)
1. Tog jag studenten
2. Sommarjobbade jag på hemtjänsten
3. Flyttade jag till Karlstad

1 år sen.. (2007)
1. Gick jag fortfarande på Lärarutbildningen
2. Hade jag ångest för Lärarutbildningen
3. Hade jag slutpraktik för svenskan

4 månader sen.. (januari)
1. Hade jag och Micke varit tillsammans i 2 år
2.  Blev jag 21½ år
3. Hade jag läst första terminen på HT

Igår.. (10/4-08)
1. Masserade jag på Spa
2. Åt jag kladdkaka hela dagen
3. Masserade när jag kom hem

Idag.. (11/4-08)
1. Gjorde jag sista praktikedagen på Spa
2.  Väntar på att Micke ska komma
3.  Har jag varit som en zombie

Imorgon..(12/4 -08)
1. Körslaget 20.00
2. Roa Micke
3. Njuta av ledighet

Om 1 år...(april  2009)
1. (Exakt) Har jag 18 dagar kvar av HT-utbildningen
2. Har jag kanske en bil
3. Och ett jobb på G

Jag utmanar Anna, Lisette och Sofia

Kommentarer
Postat av: Anna

Utmaningen is on! Ska bara sluta må blää först. Ååh jag ska bli nykterist!
Din ätdag igår låter underbar i mina öron (ögon), maila gärna över lite kladdkaka! ;) Tur att det ordnade sig med kattvakt (braiga Bella!) för jag hade aldrig orkat släpa mig hem till er nu. DEssutom snöar det här med nu!! Fan. Haha sammanhängande kommentar, yes. Puss!

2008-04-12 @ 11:12:01
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0