Tillåt mig skratta :)

Idag var det banne mig lite action på praktiken i alla fall. Strömavbrott i hela Mora tydligen. I vår lokal gick larmet igång. Det tillhörde antingen pizzerian eller gymmet. Problemet var bara att båda sa "Nej, jag har minsann inget larm. Det måste vara ditt!" Till slut visade det sig att det var pizzerians inbrottslarm som hade fått lite ångest av strömavbrottet. "Jag visste inte ens att jag hade ett sånt." Bra där ;)

En av pizzakillarna skrattade åt mig när jag var in och köpte lunch idag. Jag trodde det var för att jag har ätit där typ 5 gånger på två veckor. Under hela tiden han micklade ihop min kycklingrulle kollade han på mig och skrattade. Men under all strömavbrottsaction kom han ut och sa "Förlåt att jag skrattade åt dig förut. Men du pratar så roligt". Ehh... Jaha. Jag är glad att jag kan glädja någon :) Sen vågade jag inte prata med honom mer.

Nu är i alla fall glada julen slut slut slut. Firar det med en stooor godispåse a la 51.50:- Imorgon kommer Micke upp och söndag blir det staden igen. Skönt skönt. Men funderar nästan på att ringa grannarna och fråga om vi får komma och kolla på huset som de ska sälja. Me vill ha! Det är ju bostadsbrist här uppe (Faktiskt. Trots att det inte finns något folk) så man kan ju hyra ut för en hutlös summa tills jag är färdigpluggad. Då betalas lånet också. Smart! ;) Ge mig bara en 500 000 eller så. Plättlätt.

Nej vad var det nu då? Massage ja...

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

hahaha tyckte han du pratade roligt? :) ^^

Jag får ta o spana in laredoute då!:D

2008-04-25 @ 17:56:32
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0