Snart slut.

Två dagar kvar på praktiken. Ska bli skönt att komma tillbaka till skolan. Speciellt eftersom det är spa-behandlingar på måndag och tisdag :) Sen drar Shiatsun igång 2 maj. Det blir roligt. Lite drygt att missa ännu en långledighet bara *suck* Sist var det Yoga-weekend. Men men. Onsdag ska jag hälsa på brukaren också. Vore ju toppen om det kändes bra så att man kunde börja gå bredvid på en gång. Me need money!

På tal om det så skulle jag klippa mig imorgon 17.30. Trodde jag ja. Strax innan 18 idag ringde frisören och undrade var jag höll hus egentligen. Ooops! Kommunikationsproblem. Men jag fick komma i alla fall snäll som hon var. Så nu kommer jag se ut som folk någon vecka till. Blir jobbigt att åka hem och klippa och färga titt som tätt. Men hör och häpna. Färgen sitter som berget. Det har inte åkt ur någonting. Och det är ändå bara färg med naturliga prylar i. Jag är imponerad. Passade på att bränna alla pengar jag har kvar på mumsiga hårgrejer också. Inte likt mig :P Men man måste ju stödja någon som är så modig och vågar öppna här i bushen :)

Nu blir det att kika på Frusna män söker kärlek! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0