Nam nam.

Blev en slapp kväll idag. Igen. Jag och syster raggade iväg ner på byn och köpte thai-mat. Såå himla gott. Finns inget i Karlstad som kan mäta sig med det. Mmm :) Det ser ju inte mycket ut för världen. En som där liten korv-vagn står hon och säljer i. Men som sagt... Godaste thai-maten jag har ätit. Inga extra maskar, vilket jag har hört att man kan råka få i K-d. Blää! Till efterrätt blev det en stor godispåse så klart. Sen myste vi ner oss i soffan och tittade på Körslaget och Extra Extra. Måste säga att jag gillade Bengtzings kör bäst. Och Brolles.

Nu blir det i alla fall att sooova! Är konstant trött när jag är hemma. Fjälluften? :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!
Ja jag var in och tänkte kolla hur det var med dig.
Jag har masserat så mycket hela veckan, min hand har ballat ur så nu blir det nog att vila den här veckan tyvärr...
Kommer förbi någon mer dag och ser hur du har det, aannars är det bara att kika in på morahälsan och säga hej vettja! kram

2008-04-06 @ 18:56:28
URL: http://jessicastillalive.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0