Latmask.

Varit hemma i snart en månad och inte gjort klart en enda hemtenta ännu. Nu har jag dock äntligen satt mig ner med Stressfysiologin, och... Det går ju faktiskt som ett rinnande vatten. Helt klart över förväntan. Det är min katastrofala utvärdering som har gett mig all motivation. Så nu måste jag hitta någon i Karlstad som gör de där testerna om jag ska kunna kolla om tre månader igen. Tips, någon? Eller ska jag ringa allas vår Mat-Hitler, Anna Skipper? Hon skulle gråta om hon visste :)

Var i alla fall på Mora Hälsan och hälsade på J idag. Var tvungen att rymma ett tag för att inte dö av tristess. Hon hade fått maskiner från vår galna Fys-lärare. När de äntligen hade lyckats packa upp maskinerna (De var gigantiska) och ställt dem på plats så ringer han. "Hej... Imorgon kommer två killar som packar upp och installerar maskinerna åt er." Haha. J sa att eftersom hon var Superwoman hade hon redan packat upp dem. Mihihihi. Hon var verkligen superwoman ^^

Jag fattar inte vad det är men så fort jag kommer till praktiken får jag sprängande huvudvärk. Så fort jag kommer hem släpper den. Mystiskt. Kände av halsen idag också så skippade criklandet, men ett pass på gymmet blev det i alla fall. Jävlar vad svettigt det är. Jag längtar till Friskis. Jag har en massa prova-på-biljetter också (Om jag bara hittar dem). Who's with me? Anna? Danspasset? Fredag eftermiddag. Perfekt förfest *tycker*

Nej... Bäst att fortsätta skriva medan flyter finns här :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jag provar på med dig! :) När är det du kommer hem? Jag känner på mig att jag håller på att bli dödsförkyld men jag håller tummarna för att det släpper under natten och inte alls bryter ut i en hemsk obotlig förkylning.
Lycka till med tentaskrivandet!

2008-04-22 @ 23:58:42
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0