Jag lever. Och jag andas.

Bara så att ni vet så har jag inte flytt landet eller så. Vad jag har gjort vet jag egentligen inte. Masserat och sett på tv? :)

Igår var jag i alla fall i Mora och träffade J. Två bröders gamla ex återförenade. How cute :) Trevligt var det i alla fall. Åt mat, kollade på film och drack vin. Eventuellt åt vi lite godis också... :) Och så pratade vi skit om Älvdalen. Eller är det egentligen skitsnack när man bara pratar om hur det faktiskt är? :) I alla fall så får det inte dröja 2½ år innan vi träffas igen. Alldeles för lång tid :)

Annars så händer det inte speciellt mycket. Jag längtar tills nästa vecka är över. Jag har inte överdrivet mycket att göra så dagarna känns såå himla långa. Ändå är jag bara där 7 timmar per dag. Det är ju inte ens en hel arbetsdag. Smörigt värre egentligen. Eller ja... Det är ju ganska smörigt att bara sitta och läsa tidningar hela dagarna också. Men det blir lite segt.

Nä... Slänga ihop en hemtenta om barnfetma kanske. Eller somna i soffan. Gud vilka I-landsproblem jag har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0