Hjärnstatus: Off

Idag har jag varit hur seg som helst. Varit fysiskt närvarande, men inte psykiskt tror jag :P Överlevde ju praktiken, men nu n'är jag skule massera råkade jag glömma att göra fötterna. Det har inte hänt förut. Lite borta i huvudet. Oh yes :) Men men... Får väl köra dem dubbelt nästa gång istället. Även den bästa kan göra fel ibland. I alla fall om man ska tro vår spa-lärare. Jisses. Hon har ju gjort de mest konstiga sakerna :)

Nu blir det nog att äta kladdkaka. Kanske en smörgås? Sen sova. Fick i uppdrag att börja en timme tidigare imorgon. Så att handledaren kunde få en massage. Snacka om att utnyttja :P Nä då... Jag gör det så gärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0