En dag i träningens tecken.

Praktiken idag då... Vad har jag gjort. Först satt jag och drack kaffe i en timme. Sen räknande jag repetitioner till ett träningspass i en halvtimme. Sen har jag typ suttit på en pilatesboll hela dagen och stirrat på folk. Avslutade dagen med att träna själv. Imorgon ska jag i alla fall hälsa på en spa-salong. Vet inte var den ligger men... Hon hade tydligen varit lärare i Sunne förut. Spännade.
image276

Ganska precis hemkommen från cirkelträning också. Totalt 2 timmars träning idag. Kanske kommer våga visa mig i bikini den här sommaren också. Den som lever får se :) Sen kan det ju behövas liiite mer träning än en gång i veckan för att de där mysiga kärlekshandtagen ska elimineras :P Eller... De börjar mer bli traktordäck nu faktiskt. Vi ska inte försköna något.

Imorgon ska jag nog kika förbi på Spa. Jag saknar dem. Jag vill tillbaka. Buuhuu!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Men vad tusan ser du på när du kollar på tv då? ;)

2008-04-16 @ 00:05:14
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Carolin

Hej!

Jag skulle vilja komma i kontakt med dig. Finns det någon mail man kan nå dig på?
Mvh
Carolin

2008-04-18 @ 14:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0