Christmas time...

...best time of the year. Yes, it's christmas tiiiime. Eller hur var det nu? Vintern rasat ur bland våra fjällar..? Hur det än var så är det sjukt mycket snö. Väldigt mycket för att vara april om ni frågar mig. Trots att det här är ett litet köldhål.

Ikväll blev det i alla fall äntligen kladdkaka. Skulle ju baka en att ta med mig bara, men sen blev mamma så besviken när jag sa att jag skulle ta med den. Så var tvungen att göra en till. Blev kladdkaka till kvällsmat alltså. Det är nyttigt för bikiniformen har jag hört. Måste äta upp mig inför mina två praktikveckor på gymmet ju. Man måste ju liksom ha något att förbränna :P

Fick 60 minuters ansiktsbehandling idag också. Det är inte helt fel praktikplats jag har, minsann :) Skönt som bara den var det. Rengöring, peeling, massage, ansiktsmask och... portömning. Ouch :) Men lite coolt var det att känna när det ploppade ut saker. Ja jag vet... Jag är lite äcklig. Men fascinerande ju :) Jag längtar tills ansiktskursen kommer i höst. Undra var man ska göra höstpraktiken..? Är lite sugen på att vara i Mora igen. Hmm hmm... :)

Kattvakt hittade jag också :) Bella är en räddande ängel minsann. Vad göra utan?

Nu blir det sova. Ska massera imorgon kväll när jag kommer hem ryktas det. Bara så ni vet så är det bara att ringa så får man komma och hoppa upp på bänken ^^

Herrå!




Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Va fan jag vill också ha ansiktsbehandling :P Jäkla lyx! haha :)

2008-04-10 @ 17:45:24
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0