Att göra så lite som möjligt.

Om någon frågar mig vad jag har gjort sen jag kom hem så... Inte så mycket faktiskt. Varit på praktiken så klart. Men utöver det har jag inte gjort många knop. Snacka om att bli helt förslappad :P Riktigt illa är det. Som om det inte vore nog så är jag konstant hungrig. Jag tror att det har flyttt in en skitstor binnikemask i mig. Fast han äter inte upp mig, bara det jag äter. Eller nåt. Fast han gör det rätt dåligt. Lat och hungrig alltså. Dålig kombination.

Fick tag i min referens idag också. Tog ju bara två veckor. Var tvungen att luska reda på hemnummer för att äntligen få tag på människan. De har bara fått vänta två veckor. Ska maila imorgon, för jag fick så klart inte med papperet hem. Äsch då. Så kan det va.

Det snöar fortfarande. Inte mindre heller, utan snarare mer. Någon som vill ha pulkarace i hästhagen?

Jag är i alla fall godissugen. Chokladkakor nästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0