Vidrigt är bara förnamnet.

Idag när jag skulle mata mössen hittade jag en skalbagge i deras matskål. Sedan hittade jag många många fler i själva matburken. Sååå vidrigt! Har inte sett något på mössen så jag hoppas att de äcklen inte äter djur. Men ska kolla chinchillorna ikväll. Hoppas bara inte de får nåt sånt där elände nu. Jag hatar ALLA djur med fler än fyra ben, och är defintivit för utrotning av dem. *Bläääh* Djur utan ben, fine. Men 6 och uppåt... Dö dö dö döööö! Nu känns det som att det kryper över hela kroppen, och jag inbillar mig att jag ser dem överallt i lägenheten. Jag ska aldrig mer köpa en enda pinal av den där jävla djuraffären. Aldrig. Superbjokott!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Men usch va äckligt :S
Jepp, jag hoppas på en flytt nu iaf ^^ Beror väl på vad skolan säger :P

2007-09-23 @ 19:43:00
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Anna

Usch blää vad äckligt! Jag var tvungen att slänga alla mina torrvaror förra veckan för allt var fullt av äckelskalbaggar. Stackars mössen som måste dela rum med baggarna.

2007-09-23 @ 19:51:42
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0