Städa städa städa.

Jag hade tänkt träna idag också. Men eftersom jag tränade styrkepass i fredags och en timmes gym + en timmes medel igår så är min kropp väääldigt stel idag :) Så ingen träning idag. På sin höjd en promenad, eller en liten joggingtur. :)

Något jag däremot måste göra är att diska och städa till pälsbollarna. Så det blir väl dagens nyttiga. Kanske  börja ta sig an kurslitteraturen också. Det vore ju skönt att inte ha hemtentan kvar till sista sekunden. Den lär ju inte ta lång stund att göra.

"På smällen" då... Jag ger den kanske 2 av 5. Defintivt inte mer än så. Den var verkligen upp och ner. Men oftast var den inte alls bra. Nej nej... En komedi på över 2 timmar blir dessutom dryyygt. 1½ timme är alldeles lagom för en komedi.

Nehe. Städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0