Slappt.

Ja, igår fick jag ju hålla tillgodo med Lunarbloggen, men idag verkar ju det här fungera också. Nice! Idag har varit en, om möligt, slappare dag än igår. Vi började med en gruppövning där vi skulle sitta i grupper om 6 och lösa ett pussel som skulle bli 6 lika stora kvadrater. Kruxet var att vi inte fick kommunicera på något sätt. Det höll vi på med i typ en timme. Sen skulle vi diskutera vad viville förändra med oss själva i typ 1½ timme. 1½ timmes lunch. Sen skulle vi träna samarbete igen och därför gjorde vi den där knutgrejen när man ska ta tag i varandras händer och sen knyta upp. 2 timmar. Slut på dagen. Jag skrev tre meningar. Wow. Lite skillnad i tempo vill jag bara påpeka. Ibland blir jag frustrerad för att jag inte får någon konkret fakta, utan att allt grundar sig påvåra egna upplevelser. Men men... Det är väl sånt man lär sig :) Man lär sig i alla fall otroligt mycket om sig själv. Det är jäkligt läskigt. Men trivs så himla bra nu. Känns rätt. Äntligen!

Idag hann jag i alla fall ut och springa en tur. Hinner inte till Friskis efter skolan om jag vill hinna äta också innan jag ska sova. Och det vill jag ju alltid. Älska mat!

Nu ska jag till Susanne och se på tv. Top Model, Idol, Project: Runway x 2. Sen sova. Upp 5 imorgon igen. Snark!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad roligt att höra att du hittat rätt och trivs! Jag är så glad för din skull! :)

2007-09-05 @ 20:31:32
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: älsk

Massa glad för din skull! Saknar dej dock på msn och blogginläggen en aning =)

2007-09-05 @ 21:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0