Rörigt.

De nya bussturerna är helt ologiska. Eller så är jag ovanligt korkad. Hela busstidtabellen gör att det blir kaos i min stackars lilla hjärna :) Men det löser väl sig. Det blir väl Taxi Susanne eller Micke som får lida för mina missuppfattningar. Eventuell får man väl införskaffa bil för att frakta sig ner till stan.

Blev ett litet avbrott i städningen. Pizza-paus med Anna, som sedan blev pizza och film här :) Och efter filmen diskade jag och sedan var det ju Bridget Jones. Så... golven får vänta tills imorgon helt enkelt :) Bridget Jones är på gränsen till vad jag klarar. Så pinsamt att jag sitter i soffan och våndas :)

Nu ska jag skriva beteendevetenskapsdagbok, och fortsätta slappa.

Ajöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0