Osvensk.

Snacka om att vi har varit osvenska idag på föreläsningen. Eller försökt i alla fall. Jantelagen gnager ju hela tiden i bakhuvudet. En superbra föreläsare har vi nu i två dagar. Han får allting att låta enkelt och möjligt att genomföra. Man blir fylld av inspiration, men som sagt... Det gäller att behålla inspirationen också. DET är det svåra. Vi skulle ringa minst ett samtal idag som ledde oss till vår dröm. Men jag har ju så många drömmar. Vet inte riktigt vad jag vill ännu, så jag sparar mitt samtal ett tag till. I alla fall har vi diskuterat vad framgång är för oss och vilka talanger vi har. Svårt svårt. För vi svenskar har ju absolut inga talanger... Vi är bara lagom.

Igår efter att jag hade sprungit blev jag superförkyld i ena näsborren. Såå drygt. Halsen är också lite muppig. Jag som hade sett fram emot Anna-pass på lördag *suck* Lär ju få vänta till nästa lördag då. Attans bananer.

Varit hos Susanne och ätit marängsviss nu. Det blev också dagens middag... Inte så bra. Nu är jag superhungrig men äter jag nu kommer jag vakna illamående. :/ Så jag får sova och äta massa frukost istället. Även om det är jobbigt att äta tidigt på morgonen.

God natt ppl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0