Marie-logik.

På måndag skickas förhoppningsvis min massagebänk. Så i slutet av nästa vecka kan jag börja med dokumentationerna. :) Det var inte det lättaste att få tag på en bänk av de där människorna säger jag bara. Jisses va omständigt. Men till slut fick jag en svindyr lyxig sak för samma pris som den lärarna rekommenderade. 2300:-  rabatt bara för att ena armstödet kommer vara i en annan färg. Like I care? :) Man har ju ändå lakan över. Dessutom blev den himmelsblå och inte beige. Men det kommer som sagt inte synas med lakan och överdrag på. Så... Klipp kan man väl kalla det. Tur att man inte bor hemma så päronen bara blir glada när man ringer och vill ha 7000 :- *Tihi*

Gjorde första helkroppmassagen idag. Gick rätt smärtfritt. Glömde några småsaker, men det får jag snart kläm på. Största problemet är vändningarna. Det är sååå svårt med handdukar, kuddar, täcken och Fan och hans moster. :) Men men... Det får gå det med. Uppmassering i december. Då blir jag diplomerad om jag klarar det. :) Certet kommer väl när utbildningen slutar antar jag.

Hemtentan blir en piece of cake i alla fall. Frågor i stil med "Vem har forskat om hjärnan i 20 år?" Lätt som en pannkaksplätt :)

Nu maaat!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Du kan få träna o massera på mig sen! ;P haha

2007-09-21 @ 12:57:49
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0