Lägg dig här på dubbelsängen, så sätter jag mig på din rumpa?

Vet ni hur fett håret blir av rapsolja? Bläh, säger jag bara :) Ansiktsmassage var skönt, men ack så kletigt. :) Tack och lov att det är imorgon vi ska ta klassfoto och inte idag :) Då hade vårt foto varit 31 människor med mjukisbyxor och flottigt hår :) Imorgon blir vi bara 31 personer i mjukisbyxor. Förhoppningsvis med oflottigt hår. :)

Kommit på att det blir nog en massagebänk inom en snar framtid. Får köra på en budgetvariant så länge. Behvöer väl inte slå på stort förrän man vet vad man vill jobba med. Jag kanske inte alls blir massör till slut. Vi konstaterade på tåget att det blir lite knepigt att nå om man placerar någon på dubbelsängen. K berättade att hon brukade sitta på sin mamma och massera. Mamman alltså. "Lägg dig här på dubbelsängen, så sätter jag mig på din rumpa och masserar dig." Ja... Det inger ju förtroende. Undra om det fungerar med nya kunder? :)

Idag har jag till och med varit ute och sprungit. Jävlar i hatten va drygt det var. Snacka om att konditionen var som bortblåst efter 1½ veckas stillasittande. Jiiiises. Nu ska jag bara slappa slappa slappa. Härligt.

Ni kommer väl till Sunne 27-28 september på Hälsodagarna? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0