Kan ni göra ett snabel-a?

Vi hade datakurs idag.... First Class. Läraren var sämst av alla på datorer tror jag. "Oj, nu gick det inte att skriva ut. Skrivaren fattar nog inte..." Nej...Så var det nog. Hon gjorde nog precis rätt. Jag är övertygad... Not. "Kan ni göra ett snabel-a?" Neeej... Klart vi inte kan. Vi har väl aldrig skickat mail förut? :) Ja jisses... Ibland undrar jag...

Nu fattar jag vad jag gör när jag tränar. Äntligen. Bitar faller på plats. Vissa saker blir rörigare, men det löser sig nog senare. Så himla spännande med muskler och fibrer och allt. Mera mera meeeera! Imorgon ska jag åka och gymma och experimentera. Och boka tid för nytt gymprogram också tror jag. Sist var typ februari. 6-8 veckor ska det vara annars. Dåligt, Marie. Dåligt.

Laga mat innan Idol börjar kanske?


Intresseanmält mer lägenhet idag. Miihihhihi. Synd bara att vi har så futtigt med poäng >_<

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Haha gulligt :D Jag använder en jäkla massa hårspray eller vax för att få den att ligga någolunda still i alla fall! ;P Vilket den inte alltid gör :)

2007-09-26 @ 18:06:37
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0