Iiiihk!

Det är typ.... 28:e idag va? Jag har 1600:- kvar på kontot. Då har jag 440:- kvar att betala för ett kompendium (Det verkar vara exklusivt papper på den skolan)+ gymkortet. Så... 1000:- kvar då. Wee... Tänk... Igår trodde jag nästan att jag skulle vara tät den här månaden. Men det är man visst aldrig när man är student. Så jag kanske borde kamma mig och skaffa mig ett jobb. Även om jag jämt är i Sunne nu för tiden. Eller helt enkelt bara sluta utbilda mig och leva på socialbidrag. Life sucks. Jag vill nog inte ha en större lägenhet trots allt. Kanske på Horsensgatan eller där folk dör... Är det Basungatan de är lite mordbenägna på? Eller?

Jag kom på att jag har typ ätit ett kilo godis den här veckan. Då stoppade jag undan godispåsen. Men det är nog läge att ta fram den igen. Tröstäta is the shit. Jag har faktiskt mens också. Det är berättigat. Så det så. Så shut up.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0