Heino-Lindberg snyggast i hallen!

Ja, ta mig sjutton... Det stämmer ju. Tätt följd av hejarklacks-Niclaz. Men trots allt var jag ju ändå där för att se matchen. Det var roligt. Inte riktigt lika mycket drag som det har varit på vissa matcher, men jag är glad ändå :) Hockey makes me happy. När de vinner i alla fall. Än så länge har de bara vunnit när jag har varit där :) Jag kanske fegar och väljer de självklara matcherna. Jag vill ju inte slösa pengar i onödan. *Mihihihihi* Självklart köpte jag en kokt korv med bröd. Det måste man. Annars kan man lika gärna stanna hemma från hockeyn. Det blir liksom inte riktigt fullbordat annars.

Dagens bästa ramsa: Heino-Lindberg snyggast i hallen.
Dagens roligaste: De spelar ju fan som i "En annan del av Köping!"
Dagens drygaste: Människan framför som hade sin egen lilla klack och hade skitdryg röst.
Dagens löjligaste: Moras klack bestående av 9 tappra personer.
Dagens hack i skivan: "Öj domar'n! Är'u köpt av Mora, eller?". Typ 100ggr/minuten. *snark* Variation, tack.

image126

Hejarklacks-Niclaz

image127

Heino-Lindberg

Jag säger bara 7-3. Uj uj uj...
Vilken match tar vi nästa gång tro?

Kommentarer
Postat av: Bella

satan va kul de va igår!! ta me mig fler ggr för ja e helt klart på :D

2007-09-30 @ 10:21:37
URL: http://ballan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0