Glädje och besvikelse.

Alla bra verkar ju åka ut ur Idol. Trist värre. Vad ska jag då ha för fredagsnöje? *suck* Aldrig blir det bra i sånna tävlingar. Hoppas att Anderas klår Robert i alla fall. Annars vet jag inte vad jag gör.

Tränade idag för första gången på länge. Eller ja.. sprang väl i måndags tror jag. *hmm* Nu är jag i alla fall näst intill död i hela kroppen :) Men roligt var det. Therese är grym. Imorgon blir det Anna-pass hoppas jag. Och så ska jag klämma in lite gym. Söndag tänkte jag testa ki-balans tror jag. Jag har ju noll balans så det kan vara nyttigt för mig :)

"På smällen" blir det imorgon med Susanne :) Hur bra som helst. Har ICA-checkar kvar som måste användas innan söndag så :) Passar ju bra. Nästa lördag blir det hockey!!! Mora är det som ska komma till värmland och få pisk. Tack Bella för att du är så snäll och följer mig :)

Annat bra är att vi har lagt intresseanmälan på en lägenhet. Inflyttning i december. Drömma och hoppas får man väl? Ja, det får man. Det tycker jag allt. Vore såå skönt att få undan dammråttorna från köket. Den här lägenheten är ett råtthål. Bokstavligt talat. Det kryllar av dem.

P.s. För mycket massage leder till en jävla massa finnar. Effektiv reningskur verkar det som.

Kommentarer
Postat av: älsk

jag inte gilla "på smällen", riktigt besviken, hoppas det är en film i din smak!

2007-09-21 @ 22:44:35
Postat av: Bella

självklart följer ja me!! ser fram emot de;)

2007-09-22 @ 16:37:02
URL: http://ballan.blogg.se
Postat av: Susanne

Vi blev också besvikna på filmen ju! för lång... för svajig. jaja. godis åt vi ialla fall :)

2007-09-23 @ 00:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0