Gah!

10 dagar gick det i alla fall innan avloppet fuckade sig igen... Idag är det dessutom lördag. Nice. Jag hoppas att det håller sig snällt nu tills på måndag. Orka betala för något jävla katastrofnummer. Icke.

Annars har jag städat hela lägenheten, och snart ska jag till Susanne på kalas. Funderar på att gå en sväng runt Krp innan. Lovade ju mig själv minst 30 minuter per dag... Så då får jag ju hålla det också :) Seriöstträning på Friskis honner jag tyvärr inte med. Får bli en annan dag. Typ måndag.

Till min stora lycka visar de Top Model-repriser på lördagar vilket innebär att jag inte behöver spela in under veckorna. Wunderbar! Det enda jag behvöer nekymra mig över är att itne prata med andra människor som har sett det... Det kan ju bli ett problem... Men jaja... :)

Kommentarer
Postat av: HEJSANSVEJSA

var kan man ladda ner top model avsnitten, vilken hemsida? gratis hällst, :)

2007-09-04 @ 17:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0