Äntligen!

Wee! Nu har min massagebänk kommit! Var lite roligt... DHL kör bara ut gratis till företag så Vitaform skrev att jag var massör på pappren. Sen så höll han som körde ut på att utbilda sig massör, och verkade ha alldeles för bra koll på saker och ting. "Jahaa... Var utbildade du dig då?" Äsch vad då... Om 2 år kanske jag faktiskt har ett företag. Det vet vi inte. *mihihihihih* :) Jag vill massera! NU! Måste ut till Maxi oxh köpa oljor. Det lär ju knappast finnas på Krp.

Var och tränade på förmiddagen också. Gick svinbra. Jag har kommit på mig själv nu. Jag är en mes. En viktmes. Jag trodde inte att jag var det. Men efter veckans föreläsningar så... Jo... Det ser inte bättre ut. Idag kändes det som om att jag kunde höja hur mycket som helst i alla övningar. Konstigt att det inte händer något med kroppen när jag fjantar runt så där. Bah. Skärpning, Marie!

Ikväll börjar hockeyn. Ska lyssna på matchen på datorn. Det är ju inte det bästa... Men men... Det får väl duga antar jag.



Edit: Det fanns inget huvudstöd med. Grattis. Gud va bra gjort av dem. Kommer väl dröja 700 år innan jag får ett huvudstöd. Suck suck suck. Hur skönt är det att ligga på en massagebänk utan huvudstöd? Mja... Inte så avslappnande i alla fall. Åhh! Jag som ville börja massera. >_< Ska aldrig mer beställa något  därifrån. Aldrig.


Kommentarer
Postat av: Bella

anmäler mig här och nu som frivillig försökskanin att både provligga nya bänken o bli inkletad i maxioljor ;)

2007-09-27 @ 20:10:07
URL: http://ballan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0