Tanken var ju bra i alla fall.

Hade ju tänkt gymma idag, och köra mage, rygg och biceps en sista gång med det här programmet innan jag byter. Men sen masserade L mig istället och vips så var jag alldeles för trött för att träna. Somnande som en stock på massagebänken :) Så varför träna när man inte är laddad? Då gör jag det ändå inte ordentligt ändå. Bättre jag äter och pluggar istället. :)
image141

Processhandledningen var väl... Tja... Okey. Jag är fortfarande inte typen som biktar mig för vem som helst. Men för en del kommer det nog vara superbra. En del grupper hade det tydligen riktigt känslosamt. Och lösningen på allt verkade vara kramar. Jag gillar kramar. Så klart. Men jag gillar inte kramar av vem som helst heller. Men men. :)

Ser fram emot helgen. Var lääänge sen det var utgång. Närmare bestämt i juli. Jag är banne mig en dålig student :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0