Slut i huvudet.

No shit, tänker ni nu. Det gjorde i alla fall jag. Tvetydig rubrik :) Hade tänkt mig att köra dubbelt idag på Friskis och börja med gym och sen köra Puls. Men... Pulsen började tidigare än vad jag trodde så det fick bli det först. Och när det var slut var gymmet överbefolkat av spänninsar i tighta speedokalsonger, så jag gick hem istället. Nu är jag alltså slut i huvudet men inte i kroppen. Trist när det blir så. Känns som om att det inte gjorde någon nytta då ju.:/

Imorgon ska vi ha Processhandledning i skolan. Vad det går ut på vet jag inte ännu. Vi ska träffas i små grupper och diskutera. Imorgon tror jag vi ska diskutera hur vi har utvecklats sen vi började utbildningen. Inte så mycket, skulle jag vilja påstå. Förutom att jag äter jäkligt myket mer godis och vet hur man gör en avslappningsmassage. Jag tror att vår lärare förväntar sig att det ska bli värsta bikten, för vi blev tillsagda att det minsannvar sekretess i de där grupperna. Ehh... Jaha... Om jag behöver prata så pratar jag nog med mina nära vänner, och inte med folk i en grupp som jag har blivit ihoplottad med :) Faktiskt. Även om de såklart också är mina vänner.

Klassfesten på Glada Ankan närmar sig... Jag vet inte vad jag förväntar mig. Inte så mycket. Kan bero på att jag känner att jag egentligen inte har råd. Men men... Man får ju ställa upp. Blir mycket party här nu framöver. Mycket för mig alltså, som annars är ut en gång i halvåret. :) Klassfest, födelsedagsfest/maskerad och eventuellt en inflyttningsfest. *pust* Min lever kommer på en chock. Haha. Den är ju så otränad.

Nu ska jag läsa en bok. "Mannen som förväxlade sin hustru med en hatt". Det ni... Låter som något jag skulle kunna göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0