Partaj.

Idag hade vi förbesiktning. Den tog väl 5 minuter om man räknar generöst. Tur att det är så superschyssta bovärdar här :) Sen Granngården och Maxi innan frukost. Sen följde jag med Susanne till stan för att kika in på Partaj. De hade ju bara übersexiga kläder. Jag vågar inte visar mig i sånna kläder. I början av sommaen kanske. Men det midjemåttet är ju borta för länge sen, och det lär inte infinna sig innan fredag :) Tyvärr. Dock hade de en nunnedräkt som jag funderar stenhårt på. Med andra ord hittade jag ingenting där jag ville ha. BR hade ju bara vampyr/spöke/häxa och det är ju sååå dötråkigt. Kommer jag inte på något så får jag väl komma som jag är och säga att jag är Samantha Fox då... Men nu har ju håret typ växt ut. Attans nedrans. Svårt det här med maskerad.

Igår hade i alla fall jag, Anna och Susanne en toppenkväll. Firade Anna på Teacher's innan vi gick hem och spelade spel. Stackars Kalle fick vara i samma lag som mig igen. Det räknas som handikapp. Jag suger verkligen på spel. Såvida det inte är spel till 8-bitars, eller Worms. Då är jag svårslagen, banne mig. Men men... Man kan ju inte alltid vara bäst faktiskt :)

Imorgon bär det av till Örebro för Husdjursmässa. Det ska bli skojigt. Förhoppningsvis följer det inte med några djur hem :) Även om det lär bli svårt att motstå. Det är väl heklt enkelt bara att låta bli att ta med pengar in. Så var det löst... Fast det fungerade ju inte i Filipstad, eftersom vi åkte och tog ut pengar ^^ Hoppas man får träffa Karin också. Det var typ 2 år sen. Illa när vi bara bor ca. 10 mil ifrån varandra. Skärpning.

Egentligen borde jag vara i gymmet eller på ett styrkepass nu... Men nej... Jag sitter här och dricker kaffe och äter Delicatobollar. Jag undrar jag varför midjemåtter ständigt ökar. Jäkligt konstigt tycker jag... Choklad som är så näringsrikt och nyttigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0