Motiverad!

Hade ny uppföljning i gymmet idag. Var ju i februari sist så det var verkligen på tiden. Borde ha gjort det i maj egentligen. Skäms på mig. Vilket jag fick höra också :) Roligt i alla fall att få lite nya utmaningar. Det kommer defintivit att bli jobbigt. "Ska vi inte köra lite tyngre träning nu då?" Jag är inte den som är den. Tyngre it is!!!

Fick en rätt så otrevlig upplevelse i en ryggmaskin där man böjer sig framåt också; gravidmage? ^^ Dags att återuppta det sedan länge glömda nyårslöftet tror jag. Alltså inte hetsäta så jävla mycket godis :) Kostdagbok vore kanske en bra grej. Då ser jag ju verkligen hur illa det är :) Nå väl, gladast är jag i alla fall över de fria vikterna som börjar smyga sig in nu. Roligt. Lite nervös för den liggande bänkpressen dock. Får väl se hur många gånger jag får bli räddad ur den :) Skoj att leka med de stora grabbarna (och en och annan tjej). Jag är absolut mycket mer motiverad helt plötsligt.

Marie vill ha muskler!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag hade också behövt föra kostdagbok, äter jätte dåligt :/

2007-10-18 @ 10:52:55
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: jaanet

ja vill också ha muskler !

2007-10-18 @ 16:57:31
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: jaanet

och kostdagbok.. men den skulle nog bli så deprimerad så den självdog..

2007-10-18 @ 16:57:58
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0