Gött mos.

Idag har jag gjort fyra helkroppsmassager. Behöver jag säga att min hjärna är mosigare än vattnig potatismos? Jag kommer garanterat sova gott inatt :) Alla massager klarade dessutom 50-strecket, vilket känns väldigt bra. Kan jag bara lära mig att komma ihåg armstöden också så blir det ju toppen :)

Imorgon klockan 8 bär det av mot Rättvik för strumpshopping. Kanske en och annan äppelmunk och lite tunnbröd från Norrlandssnyggingen. Han är där varje år. Varje år måste man handla av honom. Och naturgodis. Icke att förglömma. Tur att jag har en mormor som tycker synd om sitt dementa barnbarn och donerar lite pengar :)

Nu ska jag ta hjärnan i handen och sova.

Att Anastacia åkte ut ikväll är förresten ett skämt. Är Evelina bra? Nej. Är Sam bra? Nej nej nej. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0