100!

Mahahaha. Idag klarade jag äntligen 100 kg på benpressen. Jag förstår att intresseklubben antecknar frenetiskt nu. Men jag tyckte i alla fall att det var roligt. Verkar som att eftermiddagen är min bästa tid att träna. Även om det är segt innan jag väl är där :)

Imorgon tackar vi ja till lägenheten, så i mitten av december flyttar vi in i en 3:a. Härligt! Inga chinchillor i köket! Eventuellt leopardgeckos, men de dammar ju inte så förbannat i alla fall :)

Nu lär jag gräva ner mig i celler och hudflagor. Eventuellt läxförhör imorgon. Det är lite luddigt... Men bäst att vara på den säkra sidan antar jag. Även om Anatomi-kvinnan inte verkar vara lika farlig som Anatomi-mannen. :)

Kommentarer
Postat av: jaanet

ååå wee ny lägenhet.. vadå? här? eller va de nån annan stans.. 100 kilo!!!!!!!!!!! e inte de typ dödsmycket?

2007-10-09 @ 20:44:53
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Anna

Åh vad roligt att ni fick den! Grattis! Inflyttningskalas sen då? ;)

2007-10-10 @ 00:32:42
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se
Postat av: Peter

Du kan lita på att jag har antecknat 100-kilos klubben :P jaså, ni lämnar krp nu då eller???

2007-10-10 @ 06:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0