Utmaning och dumma tåg.

Blev utmanad. Trodde jag skulle slippa denna, men tydligen inte :P MajGun var skurken som utmanade mig.
 
Här är reglerna:

1.Länka till den person som utmanat dej.

2.Berätta 7 sanningar om dej själv.

3.Utmana 5 personer i slutet av ditt inlägg.

4.Lämna ett meddelande till dem du utmanat.

1. Jag kan äta en halvliter chokladpudding på under 15 minuter (Try me! ;) )
2. Jag är väldigt oekonomisk.
3. Jag avskyr att shoppa kläder (Om någon har missat det alltså.)
4. När jag var mindre och hade målat på mamma och pappas sovrumstapeter skyllde jag på våran new foundland, Rocky. (Av någon anledning trodde de inte på mig.)
5. Jag bet på mina tånaglar när jag var mindre. (Nu vet jag itne ens om det är fyskiskt möjligt längre. Jag tänker nog inte ta reda på det heller :) )
6. Jag hade min första fylla vid 18 års ålder.
7. Jag blev av med oskulden vid 14 års ålder (Det gäller att prioritera. ^^ )

Alla jag känner har typ redan gjort denna utmaning. Men om man vill får man göra den.


Annars så fick tåget "lokskada" idag när vi skulle åka hem från Sunne. Efter 30 minuter kom de på att de skulle sätta in bussar istället. De skulle komma en timme senare, alltså 17.30. Nej tack. Så kom det en ranglig rälsbuss från Torsby istället. Det har aldrig tagit så lång tid hem från Sunne. Gud va segt! Har aldrig varit med om värre. Varför kan inte sånt hända på morgonen istället när man ska till skolan? Är det du igen, Murphy? Kom hem 1½ timme senare än beräknat. Drygt.

Imorgon är sista skoldagen denna veckan. Sen blir det lång helg fredag-måndag,och sovmorgon på tisdag. Det innebär alltså att jag får sova ända till 06.00-06.30-tiden ungefär. Lyxigt värre. Sen ska vi ha den underbara processhandledningen. Sitta och bikta oss. Eller snarare bli praktiskt taget tvingade att berätta saker man inte vill, bara för att tiden ska gå. Eller något. Men jag och mina två Polare är ju de enda i hela klassen som inte gillar det. Så vi är skapligt nerröstade. Jag antar att det finns någon psykologisk anledning till det också. För man kan ju helt enkelt inte bara ogilla saker. Det går inte. Icke icke. Måste ligga ett trauma bakom det. Helt klart. (Och ja... Jag är ironisk.)

Har första julklappen här nu också! Gick snabbast. Beställde i förrgår och hade det idag. Inga Adlibirs-dagar där inte (Alltså ca. 5 Adlibrisdagar = 2 veckor i vanlig tid). Vad jag ska köpa till Älsket har jag fortfarande ingen aning om. Jobbigt det där. Men ett hett julklappstips är www.personligalmanacka.se Hur bra som helst tyckte jag! En sån ska jag ge till mig själv någon gång :)

Nu ska jag äta upp resten av kladdkakan. Sen sova. Mahahahaha. Åhh just ja. Jag skulle ju läsa ut en bok tills imorgon också. OCh göra en avslappning. Egentligen 2 men... Äcsh. "Fokusera på din andning i 20 minuter". Sånt blir jag bara rastlös av. Jag kör mest snabbisar jag. That's my style.

Herrå!


Kommentarer
Postat av: Moa

Nummer 4 var ju sjukt rolig. Haha. :-) Att de inte gick på den! Hm* Klipska föräldrar. Gud vad jag också tokhatar adlibris. Fy fan, jag och en klasskompis använde adlibris som kämparglöd under ett boxpass. Man blir ju tokig bara av att höra namnet. ;-P

2007-11-14 @ 21:40:31
URL: http://moamittilivet.blogspot.com
Postat av: Bella

hata adlibris-club vore något för oss! en mycket trevlig dag på tåget får jag säga att du hade ;) hade samma problem sist jag skulle hem också. satt i sletna öxnered som inte ens har råd att öppna lilla väntrummet längre. tåget kom aldrig och bussen kom...1 timma 50 minuter senare än beräknat. mycket trevligt, i vårjacka och nollgradigt. tur man hade lika surt sällskap som höll mig vaken ;) till och med stackars max skaka av köld. Hata SJ

2007-11-15 @ 10:34:39
Postat av: älsk

Haha dte där med att måla på väggen å skylla på Rocky hade jag ingen aning om! elaka unge =)

2007-11-15 @ 15:48:51
URL: http://majgun.bloggspace.se
Postat av: Peter

FYYYYYYYY på dej marie....skylla såna omöjliga saker på en stackars försvarslös hund :O

2007-11-16 @ 06:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0