The end.

Snart är helgen över. Igen. Jag längtar nästan efter Universitetet igen med två föreläsningar i veckan. Det vore väldigt skönt emellanåt. Men men... Det är ju roligt när man väl har släpat sig dit. Oftast i alla fall :) Denna veckan borde det bli det. Men de flesta har längtat som galningar efter träningsläran, och risken är väl att förväntningarna är skyhöga och att ingenting i världen kan leva upp till dem :) Den som lever får se. Att tillbringa tre heldagar på SPA tackar man ju inte nej till.

Nu ska jag i alla fall slänga mig i duschen, äta något och sen pipa iväg till Basungatan och massera med en klasskompis. Sen kommer hjärnan vara helt mosig resten av dagen. Ikväll ska jag kanske se Idol-reprisen om jag kommer ihåg. Jupp jupp...

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0