Stress!

Då var det utgång då. OM jag får ihop min uppvärmning ska jag gå ut ikväll. Så lät det imorse. Hur tror ni det har gått då? Rätt gissat. Det har gått lika bra som små barn och trasiga klockor. Inte alls. Så morgondagen är räddad. Jag tror jag kör ett block i alla fall. Freestyle verkar ju inte gå så bra... 10 rörelser på bara 2½ minut. Hälften kvar med andra ord. *kräkas på*

Det blir en "lugn" kväll, med andra ord. Därför köpte jag 13%-igt vin, medan Anna köpte typ 6%-igt. Får väl se hur det går. I värsta fall får jag väl sjukanmäla mig måndag-onsdag :)

Inte en enda tvättid fanns det heller. Mina träningskläder luktar inte tårta. Får vä'l tvätta dem för hand imorgon. Stress stress stress.

Nu ska jag knalla iväg till Susanne. Får se var vi hamnar sen. Koriander var det tänkt, men där var det ju 23. Elakt. Våga vägra Nöjes och Arena i alla fall. Sen kan jag gå vart som.

Herrå! Vi ses i dimman.

(Jag har varit ute så ofta på sistone, så jag måste nog snart starta en party-kategori ^^)

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Haha nöjes och Arena är dom enda ställena jag vart på i Karlstad ;)

2007-11-11 @ 13:08:23
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0