Skallebank.

Jag är inte helt säker... Men jag misstänker att Herr Galen håller på att undersöka hur mycket som krävs för att vi inte ska orka stå på benen längre. Det konstigaste är att när man är så slut så man inte orkar röra på sig, så får han en ändå att orka mycket mycket mer. Han är jävligt grym, helt enkelt. Tänk om alla instruktörer var så. Jäklar va vältränad man skulle vara :) Något att sträva efter. Idag körde vi i alla fall 1 timmes Body Pump, 1 timmes Body Combat och 1 Timmes spinning. Där emellan körde vi en massa teknikövningar. Spinningen där på slutet gjorde gott i alla fall. Blev skapligt pigg efter det, trots att man var som en död sill innan. Ont i rumpan dock. Cykla är nog det mest obekväma man kan göra :) Får införskaffa ett par blöjbyxor och köra spinning nu och då tror jag. Det var riktigt roligt. Men då kräver jag en lika bra instruktör. Annars är det bara slöseri med tid :) Han upplyste oss också om att han aldrig hade behövt peppa en grupp så mycket som han behövde peppa oss idag. Men hallå... Vi hade redan tränat 4 timmar innan. Konstigt? Nej :) Nu har jag dock grym huvudvärk. Lite vätskebrist kanske? Ändå har jag druckit 5 flaskor vatten. Well well...Intresseklubben antecknar frenetiskt. Pennan brinner. Flaggan i topp. Please, call CNN!

Nu har jag i alla fall snart ätit en halv kladdkaka. Väääldigt gott var det. När jag mötte grannen på väg upp från tvättstugan hade jag kladdkakssmet i halva ansiktet. Jo... Det är sant. Det är sånt som bara jag lyckas med. Det är nästan värre än att bli ertappad med fingrarna i kakburken. :)

Nä... Om man skulle göra en avslappning och sen sova? (Ta ett djuuupt andetag. Spänn vänster ben. Andas ut, och känn hur avslappningen sprider sig i kroppen.....) I know. Jag är skitbra. Ni ska höra mig in action. Låter precis lika drogad som de på avslappningsbanden ^^

På återskrivande, alles!
Ajöken!

Kommentarer
Postat av: älsk

säger bara AMAGAD jag

2007-11-14 @ 09:26:46
Postat av: jaanet

jag behöver den träningen !!!! å kakan också.. men men ;)

2007-11-14 @ 11:38:05
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0