Mja...

Jag hejade ju på Marie och Andreas innan jag hörde låtarna. Men frågan är om inte Marie var sämst ikväll. Men jag gillar fortfarande henne mer än Amanda. Svårt. Jag vill att Christoffer ska vinna. Kan man få heja på honom? Jag hoppas att Andreas tar sig vidare. Faktiskt. Även om han inte kan dansa så jävla bra så kan han i alla fall sjunga. Amanda sjuger falskt. Varje gång. Lagom falskt är bra, men Amanda gör det inte bra falskt. Icke. Marie sjunger bra. För det mesta i alla fall. Idag var ett undantag.

Nu ska jag gräva ner mig i godispåsen. Kanske borde fundera lite över hur man ska göra med styrkan. Men hela passredovisningen har ju blivit pajjad så... Varför anstränga sig? Vår klass verkar ha blivit värsta särbehandlade obs-klassen. Känns bra. Not.

Kommentarer
Postat av: Charming man

Juryn är så jävla kass,

2007-11-30 @ 21:55:24
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0